Amningen

Ja amningen var en jobbig fråga för mej innan. Var nästan 100 på att inte amma, hade ersättning och flaska och allt i väskan. Stod i mina papper och ja jag skulle inte amma.

när ja väl var där uppe så var barnmorskan så trevlig och bemötande och jag har fått så bra stöd om amningen enda sedan Noel kom ut. Vilket har jag att jag ger det ett försök. Visst det gör ont som fan just nu i hela bröstvårtorna då han suger tag och brösten spänner som ja vet inte vad. Men känslan då det inte gör ont är underbar! Hoppas på att ja ska lyckas få till detta!

Även min karl har förstått hur mycket ja vill det, han stöttar massor, hjälper mej så gott det går och kommer med små söta grejer! Är så lycklig.

Nu sover skruttan sedan 19 och noel sedan 20. Ska ta mej in till honom och mysa samt byta blöja och se om han vill ha mera mat. Sedan ska ja sova! Jag är TRÖTT

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är så underbart och amma. Hade en riktigt skitvecka tack vare att mjölken rann till, nu är det underbart!:)

2010-01-31 @ 23:17:50
URL: http://ourson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback