Frisör frågor


Japp ja ringde och bokade en tid på trudes. Nu har ja hört från 2 olika att dom inte blivit nöjd. blir nog att avboka. Fick nys om en här i bredsand som klipper billigt så ska göra en chansning att ringa dit och se om hon kan på lörda morgon. Tror inte det är så smart att klippa thea efter dagis då hon är trött och grining.

Gahh hatar detta med frisörer, därför jag aldrig klipper mej haha=)

Frida: Jag vill inte ens klippa bort 1 enda lock så ja hoppas dom bara toppar och jämnar till lite=) Ska undersöka ditt tips!

Lena: självklart mins jag dig=) Dock måste ja vara fräck o fråga om du var på mc donalds igår i stan? Tyckte ja såg dej när ja gick in och du ut=)

Har nu börjat med mina tabletter. Dock har ja ondare än ondast idag utan att ha gjort ett skit. Så ja hoppas det blir bättre och att man måste äta dom på rutin kanske för att få hjälpen? Ja vi får se. HOPPAS så att dom hjälper.

Nej nu ska ja ta och diska lite suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback