Fullt upp=)

Japp idag har ja suttit med naturen hela förmiddagen, Ska även fortsätta tills kl 15. sedan blir de lite städning och tvättning. Måste även komma på vad vi ska äta idag.

Fick veta att dom ändrat thomas möte till 13 imorgon=) Vilket betyder att han kan följa med på UL och läkarbesöket!. Så imorgon är de en full dag.

11.00- TUL
11.30- Läkarbesök
12- Luncha med emelie
15 Bm *hmm undra om de är blodprov*
17 FL fika om min kropp håller.

Men vi får se hur mycket av dagen jag klarar.

På Torsdag blir det massa pluggande igen. Naturen som är kvar ska då bli klart samt att jag ska börja på det fina religionsarbetet! Kommit på vad ja ska skriva om och fått det godkänt! Så då är de bara tuta och köra.

Har bestämt mej att allt som ska göras dessa veckor + fördjupningen ska bli klar så fort som möjligt. Helst innan bus kommer! Eller ja om han kommer på BF hinner jag iallafall;)

Nej nu sjunker ja åter in i mina texter om VED.

Måste få in bilderna ja lovat idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback