Gnäll inlägg mitt i natten.

Ja inte ofta jag bloggar mitt i natten. Dock gnäller ja mer och mer just nu! Gahh vill inte gnälla. Vill kunna hålla fasaden utåt. Men den spricker allt mer och mer. Och det är för tidigt!!

Nu sitter jag åter igen i fotöljen och klockan är 2.29. Brukar iaallafall kunna ligga kvar i sängen på nätterna. Dock brukar mina tabletter hjälpa i några minuter iallafall mot halsen. Nu hjälper inget. eller jo mina viks i 5 minuter. Men dom är slut! Jag har inte sovit en minut än inatt. Kan inte röra kroppen, och halsen värker och ja INGET är roligt längre. Absolut inget alls.

Jag tror sömnbristen börjar ta ut sin del av hela kakan också! Känner hur jag fräser till allt, tycker allt är jobbigt och gråten är nära!

Nu blir de liggläge i fotöljen se om jag kan få någon timme här ute eller om det är kört. 32 dagar kvar.. Hur länge kan man egentligen gå med min sömn?! Kommer jag ha ORK med en förlossning och framförallt när jag får hem ett nyfött barn?!

Godnatt hoppas jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback