Halsbränna

Ja så ser mina dagar ut halsbränna dygnet runt. Borde nog åka och kolla om ja hittar något som hjälper mot det. Håller inte i längden blir grinig  då det svider haha=)

Måste "försvara" det förra inlägget jag fick.

Nej vi har inte massa pengar, vissa månader går det +-0 och andra ligger vi på +. Nu i december vart det inte roligt dock var ja inställd på att vi skulle få en skitmånad så vi fixade det endå. Dock inte fullt en såhär dålig månad. Men vi har mat på bordet, kläder på kroppen och tak över huvudet.

Anledningen till att jag tänker som jag tänker är för att jag ska på skolan och dagis har stängt halva den dagen. Thomas har sökt ledigt men fick det inte *förstår inte varför* Så vi har ingen som kan ta thea den eftermiddagen. Om hon ska vara på dagis blir hon på ett helt annat dagis med helt främmande personal och inga barn från hennes hus. Så det känns FEL. Nu har vi sån tur så theas farmor kommer åka 40 mil den dagen för att vara barnvakt då vi inte kan  lösa det.

Därför så när  vi insåg att han fick åka ut och jobba och det var då prat om lön eller Ledighet en annan dag såg vi ljuset. Men nu vart det lön.

Och JA jag uppskattar dom pengarna och är glad för dom. Då pengar alltid behövs! MEN just denna gång hade ledigheten betytt mera. Vissa förstår inte hur jag trollar men jag har lärt mig att göra det!

Tänker inte försvara mej något mer utan det är mina tankar, och som en kommenterade och skrev att jag var bortskämd. Nej bortskämd är det sista jag är när det gäller pengar, och hade DU kännt mig så hade du vetat det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback