Härlig paj och födelsedagspressent!

Japp min gubbe kan om han vill! Han ställde sig och diskade efter lunchen frivilligt!! Så nu kan ja inte säga att jag diskat all disk sedan julafton längre;) Sedan nu vid middagen gjorde han världens UNDERBARASTE paj. Fy vad gott. vi åt så vi storknade. Det enda som saknades var såsen. glömde köpa det idag då han var på affären.

Satt och kollade i en tidning nu och hittade den enligt mej perfekta pressenten till en kompis som fyller år. Beställde fort som bara den och den skulle komma på onsda senast så den hinner komma! berättade för thomas och han tyckte också den var perfekt till henne. Beställde även till mig själv men de är en annan femma;)

Nu ser thea på pippi. Hon vill inte göra mycket annat än se på pippi i sovrummet eller mamma mu i vardagsrummet. Min lillskrutta.

Mat vägrar hon totalt! Men dricker massor! Det är huvudsaken. Hoppas hon börjar äta imorgon! Men som min far sa hon dricker iallafall. "även tagit vällingen på nätterna igen*

Nej nu blir de röja vardagsrummet på vårat sätt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback