Liten bebis!

Ja idag har ja träffat en liten liten bebis!! Insåg nej så liten har inte thea varit. tänkte lite till och hjälp thea var mindre!! Jag tycker ju thea alltid varit som hon är nu! Men ja fel har jag bevisligen. Kändes lite tokigt då denna lilla söta tjej låg i magen sist jag träffade E och nu hade E ingen mage och en bebis på utsidan! Vart kom den ifrån?!

Insåg då hur nära det är för mej. 6 veckor låter som en evighet men kollar man så är det inte! 1.2 månad sedan är bus ute! Längtan är så stor!

Har insett att jag får mer och mer kontakt med en i min närhet. Det tycker jag om! Hoppas bara det kan utvecklas lika med 1 till i min närhet!

Jag skriver samma här som ja skrev på FB idag

"Det tog min många år och många hinder för att inse vilka som verkligen ställt upp jämt för mej även när jag inte trodde det. Så vill även jag att mina barn ska känna när dom är "stor""

Nu blir det sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback