Måndagen den 25 Januari

Ja måndag idag vaknade kom ut på internet sedan försvann de, ringde och felanmälde. Då får ja veta att mina r grej tappar bort ip nummer. Så nu är de en ny påväg ut. Fick PANIK!! är beroende av internet i skolan=/ Så jag ringde och pratade med thomas och han sa att ja fick åka och köpa en sån grej  som man kan ha internet i på viss tid. Var upp till grannen för att föra över pengar. Och då kommer Sara och säger att ja kan ju få låna deras lösen!

Så nu har jag internet via deras trådlösa. Vilket betyder att jag sparade 500 kr på det nästan! Det betyder så gymt mycket och jag uppskattar det så mycket så en blomma och en liten "peng" La jag i blomman. Utan internet hade inte mitt skolarbete gått att göra alls.  Och 1 vecka utan skolan då är ja körd!

Nu ska middagen lagas., mer om dagen kommer sedan när jag i lugn och ro kan sätta mej och skriva!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback