Ny Mobil

Japp jag har pratat om det länge. Folk har tjatat på mej ännu längre! Att köpa en ny mobil. Den jag hade hörde man inget i nästan, folk hörde inte mej jämt, den höll på att rasa och ja massor! Men jag har kämpat, stretat imot och inte alls velat köpa någon!

var in på Media markt idag då thomas tvingade dit mej! Kollade runt då han visste att ja kollat på en som ja gillar. Men ja kollade på dom super billiga och  hade nästan bestämt mej, tills en kille som jobbade där kom och berättade att jag inte ens kan ta emot MMS på dom. Då vart det NEJ tack. Gick tillbaka till min svarta fina och kollade lite till. Slog till. Dock hade jag panik i bilen, slutade med att thomas sprättade den så ja inte skulle ångra mej haha

Så nu har ja ny mobil=) en Ericsson som ja älskar, inte dyr då ja averkar telefoner och ja den har de ja vill ha=)



När är den=) 888kr fattigare vart jag också;) Mer än jag tänkt men mindre än vad många andra lägger ut på sina=)

Nu ska ja leta runt lite på matställen, vill ut och äta mysigt men vart?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback