Onsdagen den 13 januari 2010

Tack alla underbara vänner jag har! Jag står inte ensam! ska ta mej en riktig funderare om den 20de! Det finns underbara människor.

Jag har insett sista halvåret vilka som är mina riktiga vänner. Jag har alltid haft vänner dock inte många som verkligen bryr sig. Nu har jag inset vilka i min närhet som alltid finns där! och jag hoppas att jag alltid finns där för dom på samma sätt! det är iallafall de jag utgår och strävar efter!

Insåg igårkväll att det är 16 veckor sedan jag var på skolan sist! Känns som en evighet!! Jag var nämligen i v 20 då och går in i 36 imorgon! gången i februari har jag förhoppningsvis en bebis utanför magen! Men ja nu är de träffen nästa vecka jag försöker sikta in mej på!

Thomas sa igår " tänk älskling denna månad kanske vi blir 2 barnsföräldrar!!" det lär fel! haha Men ja tror vi får gå in i febaruari. Dock drömde ja att mitt vatten gick på skolan haha=) L fick panik kan ja lova;)

Nej nu ska kläderna på och en ny dag ska börja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback