Onsdagen den 20 januari 2010

Haha igår är första gången sedan Thea föddes som thomas hade koll på att barnbidraget kommer idag hahah. Dom hade tjatat om det på jobbet igår;) Tänk redan 20 januari. En evighet men endå nära kvar nu innan det är februari=)

Idag blir de fullt upp. Ska läsa på bussresorna idag. Annars kommer jag komma så mycket efter=/ Och det vill jag inte. Konstigt att man känner att man kan komma efter efter 2 dagar=/ men så illa är det denna månad också.

Är nervös inför TUL. Är så glad att thomas fick ändrad tid så han kan följa med. Betyder mycket att få ha han vid min sida. Men jag hoppas allt är bra!

På freda eller lördag ska ja iväg och handla det sista till min väska. Sedan är den färdig. haha. Insåg igår att det ligger bebiskläder, tandborste och en bok i den hahha=) undra om ja klarar mej med det utan att behöva hämta något;)

Nej nu är tvn snart slut och då ska vi gå på dagis=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback