Ont i ögat

Japp ögat gör ont=/ Thea tröck in en nagelsax i ögat nu när ja hade råkat somna på sängen suck. Förstår inte ens hur hon kommit åt den. men ja på något sätt har hon det och nu gör de riktigt ont.

Trodde det var över för skrot. Men ja hojtade för fort. Hennes mat idag kom upp nu innan hon gick och la sig=/ Min mage har varit "stabil" men vi får se. Vågar inte hojta alls

Ikväll blir de ännu mer mys i fotöljen. Inte gjort många knop idag men jag har gjort tillräckligt så är nöjd.. Även om inte andra är det.

jag är förvånad! 1 timme efter att tvätten kom upp låg den där den skulle i garderoberna. Undra när det hände sist?!

Känns som ja bara babblar.Längtar tills thomas får gå på praktiken igen....

Ha en bra kväll skriver säkert sedan

Kommentarer
Postat av: Astrid

Jaha? va synd att det inte var nå bra! Våran restaurang är verkligen grym, bra chefer, bra medarbetare. Alla är verkligen seriösa och gillar sitt jobb. Jag själv ska på kurs till sthlm för att kunna bli befodrad andra assistent så det ska bli super kul, jag ser mc donalds som ett kul och snabbt sätt att göra karriär. Speciellt som ung! Vi får se hur länga jag jobbar kvar, men just nu ser det ut som många år till :)

2010-01-14 @ 21:49:37
URL: http://asterid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback