Söndagen den 10 januari 2010

Dagens datum gillar jag 10-1-10.

Natten inatt var en riktig skitnatt. Inte pga thea utan pga mej.Först kunde ja inte somna igår, låg bara och vred och vände mej.. vid 2 slår ja igen dom blå på riktigt. Kl 4.30 vaknar skrot. Helt förstörd var hon=/ Ropade på grannen och sa att hon saknade honom och ville gå dit. Hon måste ha drömt om honom eller något=/ Men tillslut vart hon lugn. Dock skulle hon då bajsa. Så jahapp tur min gubbe är underbar. tog med henne till pottan som vi har på nätterna. Och sedan försökte vi somna om.

Medans thomas och thea höll på fick ja en huvudvärk från ovan!! Dock inte ovanligt Men inge skönt. Försökte somna om men 5.30 gav ja upp, gick upp och tog alvedon och satt mej i fotöljen nerlutat. Vaknade 8.30. UNDERBART jag har fått sova var mina tankar, insåg att huvudvärken tyvärr inte var över. La mej inne hos mina små som fortfarande sov och bara myste!! Nu är huvudvärken borta och dagen har börjat bra.

Insåg hur bra ja sov i fotöljen. Man kanske ska testa flytta sig dit varenda natt då ja vaknar för att få sova;)

Idag har inte dagen något att erbjuda, eller jo väskorna ska bli klara!! Insåg att jag måste handla massor till min väska. Theas kan vi dock göra klart=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback