Söndagen den 17 Januari 2010

Godmorgon! detta kan bli en helt underbar dag!! Jag är på bra humör "utvilad för att vara jag" och solen skiner var jag påväg att skriva men det gör den inte då det är mörkt ute haha=) Idag har ja ett fullt schema! Får se hur mycket av det man klarar av Men ska ge det ett försök iallafall!

Imorgon bär det av! straxs före 7 på morgonen åker vi! Då går bilen, måste se till så ja får med mig allt samt datorn=) En kväll där uppe utan dator är inge roligt!

Det jag ska göra idag är :

* Packa inför skolan
* städa
* Finslipa svenskan
* Fortsätta läsa religonen så den kanske fastnar någon gång!
*om linda ska få som hon vill ska även förlossningsväskan packas haha

Var inte så mycket utan aldeles lagomt med grejer! Kommer ta lång tid med min kropp men får hoppas ja får bra med hjälp=)

Nej nu ska ja smyga in och duka fram frukost. Thomas tar mot theas vilja en sovmorgon idag! Man hör henne hela tiden "pappa sluta sova nu!!!" Men han vill sova;)

Tänkte bjuda på bilder igår men vart så sent så dom kommer idag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback