Söndagen den 24 Januari 2010

Jessica hade fel;) det kom ingen bebis igår;)

Vi hade en helt underbar eftermidda igår! Var ut och åt, vi åt så romantiskt som mc donalds;) Haha men gott var det=) Sedan vart det luftslottet på bio! JAG vågade!. Höll dock för öronen några gånger men sånt hör till ju;)

stannade på Tempo påväg hem och handlade lite smått ooch gått. Thomas drack öl och ja cola=) Mumsigt värre=) Haha vi såg även en sjukt konstig film.

Jag tog även min kära sömntablett och resultatet blev 11 timmars  sömn och inget har kunnat väcka mej=/ skönt nu att vara utvilad, dock skrämmande hur jag vart så kommer dröja innan jag tar en till!

Nu ska vi äta frkost;) haha undra när vi blir barnfri igen. det dröjer nog LÄNGE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback