Söndagen den 31 Januari 2010

Jag har inte riktigt känt att tiden har funnits till att upptadera bloggen. Ska försöka skriva mera men vi får se=) Förlossningsberättelsen kommer ut på onsdag. har skrivit den färdig men är vissa klockslag som jag vill kolla så jag mins rätt "thomas sov på slutet;) haha"

Vi har en lilleman som är snuttig som bara den! Sedan inatt var inte jätte rolig men ska inte klaga vi tog oss igenom den! Mjölken rann inte till helt förens idag med den tjocka mättande grejen, så lilleman var hungrig, åt konstant från 22--02 kändes det som, såfort vi la ner honom skulle han ha mera. Slutade med att mitt huvud inte ville som ja så han fick 20 ml ersättning skedat och sedan sov han gott till 5 imorse=) Då väckte han syster yster så våran dag började då=)

Vi duschade/badade och sedan åt vi frukost=) Sedan bar det av till mamma och pappa för att visa upp sötisen=) Sedan birsta och köpa babysitter och passade på att äta där ute. Hungrig var vi alla tror jag. Sedan vart det sjukhuset.

Hon tog pkuprov, konstaterade att det finns mat i överflöd nu i mina bröst och att han suger helt rätt och tar rätt tag. Så bara stå ut med smärtan dom första 5-10 sekunderna. Känns helt annolunda att amma denna gång mot förra. Konstig känsla egentligen.  Han hör också bra=) Dom konstaterade även samma som mig att han börjar bli gul. Så vi ska hålla koll på om han blir gulare, eller om det vandrar neråt. Då ska vi ringa direkt eller vänta in att dom ringer beroende när på dygnet det var. Men vi får se. Jag är så Inställd på att få läggas in på "solsemester"

nu ska jag och thea ha lite mamma thea tid=) Vi ska baka. Thomas och Noel får göra något annat=)

Kommer nog mer bilder ikväll=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback