Tisdagen den 12 Januari

Om 1 månad fyller jag 21. Tårta i massor till mig då. Grattis jessica Som fyller år idag=)

Idag blir skrot hemma med mamma. Efter en morgon då det vart en stor miss och sedan massa så insåg jag att jag aldrig skulle kunna lämna henne. varken för värken i hela kroppen eller mamma hjärtat. Så vi får en mysdag hemma. Tänkte plocka fram fingerfärgen och underläggen och sätta oss i köket sedan och måla massor! det älskar skrot. Funderar även på att baka mera kladdkake muffins och frysa in.

Det jag har bestämt mig för att göra handlar INTE om bus. Är bara en grej jag funderat på länge men inte vågat... JAg ska be om hjälp. Dom som känner mej väl vet att jag har svårt att be om hjälp. Men nu ska jag göra det. Bättre inse att man inte klarar det själv och få hjälp att fixa det än att fortsätta må dåligt för att det INTE händer.

Bus ska stanna och må bra tills han är redo att komma ut. Hoppas bara på bra svar den 20de. oron gnager redan.

Nej nu ska vi fixa frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback