Tisdagen den 19 januari 2010

Idag är mina tankar hos en vän med familj!  Är så spänd och nervös inför dagen! MEN allt ska gå bra! Det måste gå bra! Kommer inte gå in på det mera nu! Men mina tankar finns där och såfort telen piper hoppar jag till!

Sov gott inatt. Första gången på LÄNGE! tror mina timmar igår tog ut sin rätt. Igår överaskade gubben mej också. övergav det han höll på med och la sej och såg familjen anolunda med mej trotts att han hatar de programet. han ville bara vara vi ett tag=) Så mysigt när de blir så=)


Nu ska ja sjunka in i naturböckerna. Har bestämt mej för att tokplugga dygnet runt nu så jag verkligen hinner klart allt på 3-4 veckor. vem vet det kommer ju en bebis mitt i någonstans hoppas jag=)

Skriver sedan=)

29 dagar kvar=) TUL imorgon=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback