Vissa är underbara

Oj Läkare E från sjukhuset som tog emot oss med L i tisdags ringde nu bara för att höra hur allt var. Vart så glad då jag inte fick ett bra avslut igår. Men nu känns de lite  bättre. Han tyckte jag skulle tjura på och gå mycket. Dock ska ja helst låta bli mina tabletter som jag har då dom kan bromsa om man har otur. Han sa även samma som hon igår att jag är varmt välkommen in och sova. Dom kan inte söva mej varje natt men kan ge mej sovdos någon natt. Så vi får se. Ska ja gå sähär länge kommer jag nappa på det.

Han erkände också att han trodde att det redan skulle ha kommit en bebis. Jag hade alla symtom som bara gick utom riktigt starka värkar när vi var på sjukhuset på tisda Em. Därför han la mej på BB och inte på FL tydligen. 

Nu vart jag glad! Hurra. han hade ju inte behövt ringt lixom.

Nej när thea kommer hem från dagis ska vi ut i snön!! Hon och mamma ska plumsa runt lite;) Eller ja pappa måste följa med;)

Bus är lika tjurig som sin far. Han trivs bra där inne fortfarande! mot alla odds ligger han ju kvar. Redan i december  var det ju prat om att ja kanske inte skulle kunna gå tiden ut pga HF. Kommer säkert få gå över bara för de hahah

Kommentarer
Postat av: Mia

Ingen uppdatering sen igår....

Jag börja ana något. ;-)

Ska det bli en januari-bäbis?! :-D

Hoppas det är bra med er. Och att han snart kikar fram så du slipper gå och ha ont!

2010-01-29 @ 10:55:52
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback