Fredagen den 30 Juli 2010

Oj här började morgonen tidigt!

5.10 ringde thomas telefon och han klev upp. jag insåg att jag kan ju somna om! 5.20 vaknar skrot så gick in dit tänkte ligga och dra mig med henne, men efter 2 minuter vaknar noel och vi alla flyttar in oss till stora sängen!

Thomas skjutsade vänner till tåget.

Sedan vid 8 for han och hämtade släpet. GIGANTISKT mot vad vi föreställt oss. Men det kommer bli bra endå!

Kom hem lastade kartonger och for ner med, sedan hem och hämtade skötbordet som nu har fått en ny ägare!

När han kommer tillbaka nu så ska vi åka ner till stan. Måste hämta parkeringstillstånd så man inte åker på nå fina böter i helgen... suck. Men det ska ju göras!

Sedan blir det 1 lass till i släpet sedan kör vi inge mer idag om jag får bestämma. får min karl  bestämma blir det nog lite mer.

Tyvärr känner jag redan av fogarna bak. och det blir inte bättre av mina vanliga ryggproblem. Men blir till att knapra medeciner i helgen!

Han hända att vi kommer stå utan internet några dagar. MEN isåfall så kommer upptaderingarna via mobilen, gratis sms har jag iallafall!

Ska bli en rolig men jobbig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback