Torsdagen den 15 Juli 2010

Ja nu ska vi se om ja får ihop nå rader. Nå bilder på skruttan lyckades jag inte få!

Kom på att ja glömt skriva att jag har klippt theas lugg hahaha hon vart helt förtvivlad. Mamma sara ska klippa mig var allt hon sa! Haha skrotfian.! Men kunde inte vänta 1 minut till kändes det som då hon vägrar använda hårspännen! lite sne vart den säkert men den vart kortare iallafall. Insåg när vi badade nu att jag glömt lite så får försöka få klippa den tossen imorgon!

Imorgon blir det examensfirade. Ska bli kul att åka på och pressenten är redan fixad=) Thea ville också ge henne en pressent så det vart en extra haha=)

Undra vad man ska bjuda mamma på imorgon. Hmm potatisbullar vart dagens lunch hahaha. Något lite godare ska ja nog kunna bjuda på imorgon haha=) Synd pappa jobbar annars hade han nog också kommit=)

undra hur vi ska få tillbaka nätterna=/ Orkar inte med dessa nätter snart, går som i trans och vet varken ut eller in. Men det ska gå. Snart kommer vi nog gå åi väggen båda två snart.

Nu ska vi se något på tvn och bara vara. Behövs imellanåt mest nu då flytten tar mycket tid och även mycket plats i huvudet. Efter sista smset igår kan jag inte släppa allt längre så oron är tillbaka. Hoppas dom kan offra 1 rum bara i värsta fall=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback