Förkylningsastma

Ja det verkar som noel har förkylningsastma. Att det är därför han blir så dålig varenda förkylning. Jag har kämpat för att få sjukhuset att lyssna och förstå mig. Att jag inte vill åka in och ut hela tiden då han blir förkyld men det håller inte att vara hemma såhär. Och idag då vi kom in fick vi en underbar läkare. Det första han frågade nästan var om vi hade någon inhalator och sånt. Så vi åkte därifrån med inhalator och sånt. Så nu blir det 6 ggr om dagen tills förkylningen är över. sedan blir det nertrappning 1 vecka.

Om han blir likadan nästa förkylning så är det förkylningsastma. Vi ska tillbaka om 2 månader ivilket fall och prata.

känns SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ skönt att äntligen trodde någon på oss och tog oss på allvar och insåg att jag inte vill spendera tiden såhär!

Nu ska ja slå igen mina blå. vart inte mycket sömn inatt och vet aldrig hur natten blir då jag står själv med mina älsklingar=)

En stor förändring har skett! Känns som en lättnad och så skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback