mina läsare

Ja dom börjar hitta tillbaka=)

Imorgon blir en fullrulledag=)

Läkarbesök kl 8.30 på morgonen för skruttan. mer skriver ja inte här.

Sedan dagis för henne om det inte tar för lång tid där uppe. 13-16 är det tvättning som gäller! Har massor så hoppas att dom som har tiden innan inte vill tvätta haha=)

Ibland funderar jag. Jag trivs så otroligt bra i denna lägenhet, den är uppbyggd som vi vill och vi har börjat få möblerna som vi vill. Kan jag fortsätta stå ut som det är nu? Kan jag fortsätta må dåligt på kvällarna 3-4 dagar i veckan för att få ha kvar det vi har?

Dom jag har runtomkring mej som vet om allt skulle nog säga tvärnej att jag ska flytta och försöka fixa så jag trivs dygnet runt. Känner hur jag får något som hänger över axlarna direkt.

Det komiska är att detta är första gången folk inte är på mig om en flytt. Folk verkar förstå när jag berättar varför. Jag vill ju inte flytta=/

Noel är förkyld... igen.. Koksalt är våran bästa vänn just nu. LESS på detta. men han fick ju vara frisk i 1 månad nästan. hurra för det!

Nej nu ska ja lägga in en bild sedan sova=)



vissa bilder bjuder jag på;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback