Onsdagen den 2 juni 2010

Oj ja bloggen kommer verkligen i sista hand just nu har hänt massor.

Måndag:
Sara och barnen kom upp och fikade. Thomas och Seb hämtade skruttan på dagis. När hon var här fick jag ett sms om förfrågan om grillning. HURRA kände jag!! Så vi åkte till Elin, Anders och lilla Harry!!! var så grymt underbart att träffa dom igen, få träffa harry och bara vara! Som jag hade längtat.
Var där uppe till 21.30 tror ja. Då satt vi oss och for hemåt=)

Just ja thomas skrapade upp hela överarmen och axeln där uppe;) Mini moto är nog allt jag behöver srkiva;)

Tisdag:

Pluggade på förmiddagen, slängde ihop muffins då jag behövde rensa huvudet. Insåg hjälp mina bakgrejer är slut! Så var bara till att klä på oss och åka och handla. skulle endå köpa hem lite kompletering hem. När vi satt på ica fick ja samtal så kvällen vart ändrad!

Sedan tog vi en snabbfika hos simone. Jag skulle kolla in hennes garderob då min fantasi står still inför dopet och jag är stressad så vet inte när jag ska hinna handla något. Hurra hittade dopkläder=)

Sedan vart det timrå=) Hade en klipptid som jag åkte till. Vart super bra som vanligt. Så nöjd med mickaela som frisör och billigt är det att klippa sig hos henne. Hon är nämligen elev.

Blir bara mer och mer sugen på att rakpermanenta håret. MEN det är mellan 1000-3000 kr för att göra det=/

Sedan v ar klockan 18. då for jag med Linda ut och tokpackade hennes lägenhet. i 5.5 timme- 1timme så han vi massor på! Var hemma straxs efter 00.30.

När jag äntligen skulle somna, vem tror ni vaknar då? Jo NOEL haha. Låg vaken med han till 3 inatt.

Csn är snabb, ansökte i måndags, fick beslut igår på deras sida och idag hade mailet kommit=) Det kommer bli som vi trodde för thomas om inte bättre.

Nu ska antingen bara thomas eller alla åka och hjälpa Linda igen, min rygg och kropp sägr emot lite och ögonen går i kors. Men jag hinner sova lite till=)

Äntligen har jag något att blogga om.

Våran kamera är föresten borta=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback