sitter på skolan

Japp nu sitter jag på skolan. noel sitter i bärselen och kollar vad jag gör. Han vill inte riktigt som jag idag men det funkar endå.

Vart inge gudrun skyman för mej då noel ej ville tillåta det. Skrek skrek och skrek så gick inte ens in dit.

Ikväll när jag kommer hem blir det servettvikning på full nivå=) Imorgon ska allt dukas och det absolut sista ska handlas. Är inte mycket kvar men tårtgrejer typ.

Lektionerna har gått bra idag. Än så länge iallafall. Är lite nojig över min redovisning jag ska ha MEN det ska jag klara av galant! Tror det är den jag har kvar för att bli godkänd! Inte mycket med andra ord=) Längtar så grymt tills veckan då omdömmena kommer. Vill veta NU!

Ringde och panikbeställde en till smörgåstårta idag. gästerna blir fler och fler trotts ett datum! Men men jag är för snäll.

Nej nu ska jag och noel försöka leta oss till klassrummet=) 2 timmar kvar sedan far vi! Hurra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback