Amningsnapp

Japp igår fick min gubbe nog så han for idag och köpte en amningsnapp åt mig som ja skulle använda för att få bort smärtan. Japp ja fick dit den som man ska med vakum och allt. men sedan var de totalstopp! Min kära son vägrar ta den. försökte med alla möjliga sätt och även att he lite bröstmjölk utvändigt på den men nej han ville inte alls. Så den åkte bort och han fick ta bröstet endå. Ska testa och ge den flera försök. Men just nu ser det verkligen mörkt ut tyvärr=/

Noel är fortfarande som imorse. har spytt slem och blir då bättre direkt,. Men aptit har han och är vaken och med massor så det verkar "lugnt"

Idag åt vi tacos=) Sedan diskade jag undan och thomas bar in tvätten ja vek förut idag. sedan skulle ja dammsuga,  slutade med att det inte vart jag utan skruttan. SÅ nu hoppas jag att hon inte är rädd för den längre.

När jag ammade förut idag vart det tyst.. Efter ett tag förstod jag varför. såhär snygg var skrot. Han hade klättrat och hittat mitt lite festligare smink från förr.. Detta är resultatet:




Kommentarer
Postat av: svärmor

Skrotgumman min :-)

2010-03-03 @ 19:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback