Lördagen den 27 mars 2010

Hurra jag har vunnit en tävling!! Min första någonsin. Måste lära mej hur jag lägger in allt här i bloggen så ja kan tävla i fler tävlingar.

Men tävlingen jag van var duschcream hos http://johannajois.blogg.se/ =) Min motivering med att jag andvänder theas gick hem haha=) och det pinsama är att det verkligen är så. hahaha! Det jag har vunnit är detta:

2 provflaskor av Dove  visiblecare! Nu kan man kanske känna sig som Desire och inte Mamma;)



Här hemma avlöser förkylningarna varandra, Verkar inte som Noel klarar sig=/ Började inatt så det har varit en skitnatt. MEN sålänge det stannar som ne förkylning denna gång och inte blir en RS så är ja glad. Men bara dagarna får utvisa!

Nej nu ska vi äta frukost och göra oss klara för att åka först till Mor och Far och fika. Sedan till Svärmors lånelägenhet och äta tacos och fira sebastian som fyllde 9 år igår=) Hoppas bara noel vill som oss=/

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej!

vad fina ni var i tidningen :-)

2010-03-27 @ 16:27:05
URL: http://eunyoung.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback