Ny energi!

Ja nu har jag fått ny energi, förut idag kände ja mej bara inlåst och ville inte alls vara här längre och då har vi nyss kommit typ! Mamma och pappa tog skruttan och thomas kom hit. han hade lagat sin goda kyckling och ris samt skivat kassler så jag fick riktiga matlådor. Han hade även varit underbar och köpt chokladhjärtan och bubbelvatten!

När han kom passade ja på att gå och duscha. helt underbart! Och sedan åt vi mat tillsammans i sängen innan han for tillbaka och hämtade skrot. Lät som hon hade haft det jätte bra=) köpt apelsin, varit ute med berit och spelat med morbror=)

Ja nu till Noel. Imorse när dom kom kände dom inte igen honom mot för igår. Så det är stor skillnad på honom! På ronden bestämde dom att dra ut på inhaleringen till 3 timmar mellan och att fortsätta med varannan koksalt och varannan adrenalin. Som det låter på sköterskorna har vi inte lång tid kvar här om han fortsätter såhär.

Nu är det slemmet som sätter sig som är problemet. dock sprutar koksalt och suger näsan med jämna mellanrum. Nästa amning skulle dom testa göra det innan och se om de blir någon skillnad. han har problem att suga längre stunder men får i sig rätt mängd endå. Men får se om man kan underlätta för honom!

Har fått skäll också haha. Att ja dricker och äter förlite. Samt att jag måste säga till om ja vill gå iväg och värma, mat eller nå sånt så kommer dom och kollar Noel. Men ja ja får försöka skärpa mej. Tur man bor mitt emot så man bara kan slänga in maten, gå in hit och sedan hämta maten haha. Sedan är det en underbar som har skällt på mej sedan vi kom att jag måste ringa på klockan när blöjorna tar slut så kommer hon eller den som jobbar med nya haha. Jag är som ja är så ja börjar ta våra egna när dom är slut haha=)

Nej nu ska jag vila medans han sover=) han kan vara vaken också=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback