Onsdagen den 17 mars 2010

Ja igår vart de ingen upptadering. Noel skriker förtillfället all sin vakna tid. och från 12- 22 igår sov han 1.5 timme och då sov jag också. Men ska försöka få in bilderna. dock kan ja inte hämta kameran nu då han äntligen somnat på mitt bröst.

Enda gångerna han är nöjd är på axeln. Inte ens barnvagnen funkar så jag känner mej lite låst. Men hoppas det snart vänder. Bvc trodde att det var omställningen till ersättning, och på efterkontrollen sa hon att många verkar ha problem med semper, så vi har nog gjort rätt som bytt till NAN.

Idag var ja på efterkontroll och det var riktigt roligt=) HAr gruvat mej MASSOR öve vågen, inte velat ställa mig. Och hon sa att ja kunde ställa mej och hon inte visade vikten, men ja ja ville veta!  Jag väger nu 1 kilo mindre än på första samtalet vi hade i v 7=) Då vägde ja 78 utan skor. Som längs vägde jag 74 kilo i v 12 då också utan skor. Nu idag vägde jag 77 kilo med skor!! HURRA!! Nu vart ja mer sporrad att fortsätta i den riktigningen! Ner några kilo till ska ja, dock inte enda ner till inskrivningsvikten med thea, är för många kilon dit och jag var för smal då.

Nu ska ja försöka göra lite nytta med noel på magen=) Försöker få in bilderna ikväll. Men lovar inget denna gång

Kommentarer
Postat av: Mia

JAg har en liten här också som mest bara är nöjd då han får hänga över axeln.

Frustrerande ibland. Men han sover lite mer om dagarna. Däremot har jag ju en till att ta hand om som är hemma från dagis hela veckan.

Har du nån bärsele eller nåt att bära Noel i då det är som värst och du behöver göra nåt?

2010-03-18 @ 08:59:36
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Mia

JAg fick låna en sjal jag.

Men om du tycker det är jobbigt att knyta så rekommenderar jag en MT istället. Mei Tai. Det är som en blandning mellan sjal och bärsele.

besök sjalbarn.se

Där finns en rätt bred begagnat marknad för sjalar och ergonomiska selar.

Ett tips bara. :-D

2010-03-18 @ 09:21:50
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback