Söndagen den 21 Mars 2010

Japp söndagen är åter här.

Vi fick främmande igår vid 15.30 åt gott, umgicks och spelade spel=) 00.30 åkte dom hem haha=) Tvättade upp all tvätt också och har nu börjat vika in allt.

Insåg att jag handlade lite för mycket kläder igår haha. Men som tur är så vad de bra pris. Och hade ja köpt någon body+ byxa i affären hade de blivit dyrare.

Har ja tur så har ja hittat en ståbräda äntligen=) Men vi får se! måste våga chansa också.

Idag ska thomas och thea på drakborgen med a+h och s+s=) Elin kommer hit till mig. Sedan så ska vi på midda hos familjen s=) Längtar redan nu! Man kanske ska skita i att äta lunch;) Sara gör underbar mat! Hennes kyckling slår ingen=)

Idag ska de röjas riktigt, så nåde den som säger att det är stökigt här i eftermiddag.

Nästa vecka är full har ja insett! Men det går om man vill=)

Månda: Teliagubben kommer äntligen. Fotografering kl 15
Tisdag: Birsta med vagnen ev?
Onsda: Babysång + fika hoppas jag. På kvällen storhandla och har då barnvakt=)
Torsda: ??
Freda: ??
Löda: Tror ja det är viksjötur som står på dagen.
Sönda: Mysa hemma tror ja=) Eller har ja bokat något här?

har massa plugg att göra så är bra att vi har massa dagar tomma till det=)

Nej Nu är ja sugen på något!

Kommentarer
Postat av: svärmor

Jag åker ner över på Fredag kväll och sen hem på Söndag dag

2010-03-21 @ 19:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback