Torsdagen den 18 mars 2010

Hej hopp!!

natten var hemsk, noel åt 5 ggr och vaknade flera gånger. Men jag klarade den! Imorse bajsade han och mitt på dagen också. och sedan dess är han Noel=) HURRA!! Hoppas bara det håller i sig men det visar sej=) Sover jätte bra på ersättningen och behöver inte alls äta lika mycket utan blir nöjd på mindre. Livet är underbart!

Imorgon blir de full rulle men så de ska vara=)

Måste hitta en ståbräda till thea. Ger det till tisda, har de inte kommit något bra erbjudande kommer jag åka och köpa en på oordinarie pris som är dyrt enligt mej på affären. MÅSTE ha en nu. hon klarar det jämt förutom när hon är trött som på kvällen och vissa mornar samt ibland på dagen! Hon har nämligen börjat sova lunch igen.

Förmiddagen ida spenderades med sara=) Mysigt!

Helgen är späckad men endå inte. Lördagen blir rolig=) och söndagen är de god midda som de verkar!

'Just ja var och åt midda idag och hos S och A=) God korvstroganoff=)

Nej nu måste ja koka vatten till termosen !

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag köpte en till ord.pris på barnenshus. Men jag hade fått presentkort, så jag orkade inte jämföra priser. :-)

Men än har vi inte testat den.

2010-03-19 @ 09:35:36
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback