Be om hjälp!

Ja det har jag börjat gjort. Inser att man är inte stålkvinnan nummer 1 som klarar allt själv. Blir så mycket enklare att göra saker om man får hjälp och slipper gå in i väggen och stressa sönder sig på köpet. Tack underbara du för att du fick mej att inse.!

Sitter fortfarande och funderar vem jag försöker bevisa för att jag kan allt själv? Man mår inte bra av att gå som jag gjort och bara stressa, stressa och stressa. Stressar upp mig för saker som kommer långt fram bara för att jag inte vet hur jag ska hinna!

Nu till dopet har jag börjat be om hjälp! Från flera olika håll. Och vet ni vad? Nu är det helt plötsligt riktigt roligt med dopet igen! känner inte bara bördan. Vart ju lite fel då thomas fick jobbet och jobbar just dopdagen. Eller ja han jobbar natten så han måste åka 17 och dopet börjar 14. Men det går!

Imorgon blir de sjukhuset. Hoppas på det bästa!

Nej nu ska ja ta och kolla lite i kalendern och se lite grejer=)

Snart är det sommarlov=) Skönt att inte behöva tänka på skolan på ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback