Fredagen den 14 maj 2010

Underbara E igår påminde mej att ajg skulle ju träffa henne=) Tur jag har folk som påminner mig! Slutade med att hela familjen åkte ut på lunch=) mycket trevligt.

Thea har nu 2 kvällar irad somnat redan 19 igen. Det är så skönt. Dock ska mycket fixas med hennes nattning nu på kort tid så får se hur det går. Hade tänkt att vänta men det går inte riktigt.!

Den 25 då ja ska på vårruset blir det tufft! Thomas har sin första arbetsdag då och slutar 18 det börjar 19;) Så kommer måsta flörta med någon av dom andra tjejerna att hämta ut fikat. Stod att dom rekomenderade att man gjorde det innan. Någon som känner sig manad?

Maten och noel börjar släppa! Hoppas han fortsätter såhär idag!!

Idag vet jag inte vad vi ska göra. Har jag något planerat tro?! Vet att kl 14 vet ja om ja ska ut på birsta eller inte. HOPPAS på det!

Nej nu ska jag ta min son som skrattar massor och busa lite=) han vaknade 5.30 och ville inte somna om =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback