Kväll igen!

Ja nu är det kväll igen. dagarna springer iväg.

Noel väger nu 7200 gram och är 63.5 cm lång=) han har gått upp 420 gram på 11 dagar=) Storeman. Hon hade ett tips på hur vi kan göra för att få honom att sova lite mera på nätterna. Får se om nå veckor hur allt blir!

Inatt sov han bättre! mellan 21-06  åt han 3 flaskor. Så det är inte farligt för att vara honom.

Idag fick han sprutan. han ha rinte varit sig själv på eftermiddagen idag. Men om det är  spruta, ersättning eller vad vet jag inte.

Fick tid för theas 3 års kontroll på måndag=) Roligt ska det bli!!

Helgen ska spenderas med pluggande. Massa plugg. Men det är kul det också ibland=)

PÅ månda ska ja baka! Baka baka liten kaka haha=) På tisda får de åka till frysen haha då jag har snälla underbara e som har frysplats.=)

Mer och mer om dopet faller på plats! Skönt tycker jag!!

Är så grymt glad för all hjälp jag får nu!!  Vet dock inte hur jag ska visa hur mycket det betyder!!

Idag var vi till E=) Mysigt och roligt som vanligt=)

Nej känns som ja bara gjort mellanrum så nu skiter ja i detta. Men E är nog nöjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback