Måndagen den 24 Maj 2010

Hurra ställde mig på vågen imorse! Den är där jag vill!! jag började ju viktmiskningen med att gå ner 3 kilo på 2 veckor. Sedan hände allt med barnen och noel så jag hade noll inspiration. Men höll vägningarna endå just för att veta vad jag hade att utgå ifrån. vikten då vart 0.2 hg upp. veckan efter 0.2 hg ner. Och nu kände jag nej nu kör vi igång igen med en smygvecka! Och resultatet varrt -1 kg till! Undra hur det sett ut om jag kört igång stenhårt.

Men nu fick jag den motivationen jag behövde för att köra igång stenhårt igen!! Jag är snart i mål. gått ner 4 så inte mycket kvar!

Är så kul att köpa kläder som framhäver och inte döljer nu! Magen är enligt mig nästan borta. Och mer kan ja inte räkna med då jag fick en son för 4 månader sedan.

Många har reagerat och förstår inte varför jag ska ner i vikt. Men kan dra historian jätte kort.

Augusti 06 träffar thomas, väger då 57 kilo
Juni 07 Thea föds, väger då 75 kilo
augusti 07, väger då 65 kilo.
Juni 09, vågen står då på 79 kilo.
Mars 2010, väger 78 kilo.
April 2010 väger 79 kilo..

När jag insåg att jag var påväg uppåt på samma sätt som efter thea. Det var då jag kände att nej jag måste ta tag i dette nu. Idag står vågen på 74.9. självförtroendet växer massor och allt börjar bli kul igen!

haha oj nu vart det bara vikt. Kommer mera sedan=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback