Morgontidningen

Ja jag fick höra idag att det var så tråkigt att jag inte bloggar så mycket längre. Då det finns en som har min blogg som morgontidning haha eller ja hon läste den istället för tidningen tror ja=)

Nu är gubben påväg hem=) Hurra=) Ska ta mig tid och leka sedan med dom små=) eller ja thea iallafall hahah=) Måste börja steka upp all skitköttfärs också=)

Har ju äntligen handlat allt till tacosen vart inte så farligt dyrt heller. 1638 kr för mat åt 21 vuxna och 7 barn. Samt känns de som ja köpt för mycket. Då är de allt som har med det att göra tallrikar, tårta, kaffe, mat, dricka och allt=) Har lite mjölk och te kvar att handla=)

Är så otroligt lycklig över mitt liv!  Mitt i allt kaous så hittar jag orken att gå ett steg framåt. Fortsätta.

Jag vill åka på birsta/stan idag Funderar på att göra det när gubben kommer hem. Vill UNNA mig ett par leggins och en ny tunika att ha på lördag=) Måste bara få gubben att tycka att det är en lika bra ide att åka dit på en fredag eftermidda;)

Sitter o kollar bilder på barnen dom är allt lik varandra=) Först kommer 2 på thea=)



och här kommer noel





fast noel är mycket mycket rundare=) ska se om ja hittar bättre bilder sedan=)

Kommentarer
Postat av: natalie

Nämen! Vilken liten prins ^^

2010-05-07 @ 17:49:22
URL: http://jennynatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback