nattningar snart=)

Ja just nu håller jag på att bädda rent i sängar=) Thea och Noels säng är klara bara våran kvar. Försöker dra ut på tiden för noel lite så han ska somna runt 19. för såfort han somnat kan jag natta skrot=) SÅ går allt som jag vill sover båda i sina sängar före 20=)

Frågan är ju bara vad gör man då?!? Haha helt själv resten av kvällen. Hoho tomt lär de vara.

Det tråkigaste är att det kommer bli tomt i sängen=/ Jag själv i stora sängen!


Gick super hos prästen idag, dock är de inte klart vilken våran präst blir än. Men vi skulle få svar i nästa vecka=)

Nej nu verkar noel  vara hungrig dags för operation äta kvällsfika och natta barn här hemma=) Får se om ja får in lite bilder här ikväll=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback