SÅ glad!

Japp nattningen gick super bra! 19.20 sov båda barnen i sina sängar och sover fortfarande=) Så skönt. Dock har ja tråkigt nu=)

Sitter med svenskan. Har 2 uppgifter kvar sedan är svenska A avklarad=) Religion A är helt färdig har 1 redovisning i samhälle sedan är den klar. Naturen har jag 2 uppgifter i sedan är även den klar=) matten fortsätter jag med nästa år.=)

Mina fogar började gå till sig igår och idag känner ja dom inte. Märks att det är stor skillnad på min kropp nu!

efter att ha läst en blogg tänker ja garanterat fortsätta bära huvudet högt och bära mina nya skorts. Fy fan vad dom sitter bra på mig! *vart lite för taggad kanske?'

Nej nu plugga klart svenskan och hoppas noel vaknar snart så jag kan sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback