Söndagen den 23 Maj=)

Grattis till mig själv idag=) Gubben lär endå glömma bort det;)

Underbar natt även inatt. Noel vaknade runt 00 och åt. sedan när han skulle somna om så prassalde thomas med påsen så han kunde inte haha. Men tillslut sov han så gott! sedan vaknade han 1 ggr och sedan 8  imorse=) Skönt! Skruttan vaknade också runt 8 då kom hon och kröp ner brevid mej!

Vi har fått till världs underbaraste morgonmys här hemma nu=) Och det kommer själv av thea. När hon kommer in till oss på morgonen så vill hon krypa ner på min sida med mig under täcket! så kan hon ligga i flera timmar ibland!

Jag fick somna om imorse. Har värdlens bästa älskling. får sovmorgon nästan varje dag! Så idag klev jag upp 10=)

Idag är ja glad över regnet. Här ska storstädas. Ska röja skafferiet och kylen också. Samt städa frysen. Det är den 23 och frysen är fortfarande full. Förstår inte vad vi gjort så måste ta och syna om det verkligen är så mycket mat.

Dock vill ja ut till birsta. Vill köpa lådor till skafferiet. Fick tipset hos emelie och det ser ju så grymt smidigt ut! Då kanske man äntligen kan se vad man har i skafferiet igen!

Snart börjar gubben jobba=) Imorgon är de prov och sedan på tisda kör han igång=) Hurra!

Nej nu ska ja ta ett snack med gubben om vi ska ta birsta eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback