Tisdagen den 25 maj 2010

Full dag har de varit!

lämnade skrot på dagis, pluggade i massor. Kära L kom och lånade internet så jag skyndade mig att dammsuga av allt här hemma för hundarna. Trotts det hittade hundarna massor att tugga på!

Sedan tog vi en snabbis ner till stan och åt en lunchmacka.

Sedan vart det ekonomiräkning här hemma. Ibland ska det göras MEN idag ville jag inte göra det. Men nu vet ja hur allt ser ut iallafall.

Sedan gick ja ner till simone och lekte i lekparken med skruttan. Hon skulle vara där medans jag åkte och thomas kom hem. Hade gått super bra som jag förstod det och hon hade nästan ätit alla potaitsbullar=)

Jag åkte nämligen till Vårruset ikväll. Är så jävla otroligt stolt över mig själv. Redan under uppvärmningen som jag knappt gjorde något på så kände jag hur fogarna började, insåg att detta blir roligt.  När vi inte ens kommit 1 km var jag påväg att vända. Började göra riktigt ont. vid 2.5 km var det en stig så man kunde ta sig ner till målområdet. Hade inte Underbara Sanna skjutit noel i vagnen hade jag gått av där. MEN jag klarade det!!! 1 timme och 10 minuter tog det att ta sig i mål. 5 km.. SÅ långt har jag inte ens gått på 1 år. Hade jag inte haft medecin i kroppen hade jag aldrig klarat det.

Nu kan ja inte gå... Blir bara sämre och sämre så nu försöker ja hitta en ställning i sängen som funkar och kommer inte kliva upp förens imorgon! Hoppas bara jag tar mig upp imorgon!! Blir nog medeciner såfort jag vaknar.

Nog babblat om mig. Nu ska ja sova

tack för en riktigt trevlig dag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback