Torsdagen den 20 Maj 2010

Oj 20 maj redan?! När ska tiden sluta gå såfort?! om 21 dagar fyller skruttan 3 år! Hjälp!

Igår nattade jag skrot igen. somnade 2 timmar även igår. Men på 5 minuter sover både hon och jag så jag kan mina grejer=) Men nu ska jag bara kunna hålla mej vaken för man har ju ett liv bakom sovandet haha=)

Igår hade vi underbara gamla grannarna på besök. Godmat, skrikiga barn och trevliga samtal=) Så skönt!

Jag och thomas har bestämt att börja ta varannan natt med noel. eller ja det bestämdes men hur det blir det ser man. första natten funkade det inte, inatt funkade det tills jag kom in i sovrummet.

Thea vaknade efter 23 och hade världens växtvärk. ropade på mamma mamma mamma så gick in dit. Slutade med att jag kom ut till våran sääng 2.30 haha=) Sover inte skönt där inne. Thomas hade matat noel 00.30 och matade han då när ja kom. Han hade tömt termosen och doseraren så han gick och gjorde nytt. Noel vaknade sedan nu vid 6 för mat. Han surrar på som bara den så kul att se och höra!

Nu väntar ja på att tina ska vakna=) Ska försöka dejta henne på birsta nu på morgonen och äta en frukost.=) Nu ska ja snabbduscha=) sedan blir det väcka skruttan=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback