Tripp till stan=)

Japp vart en tur till stan. E c Och t=) Skruttan var riktigt duktig i 2 timmar höll hon ut. gick gick och gick samt åt glass=)

Hittade strumpbyxor åt skrot. hon valde pippi "tyvärr" så då vart det ett par helsvarta också. kan inte ha rött till rosa ju! Sedan skulle hon köpa såpbubblor. Men då såg hon en vattenkanna så hon ville ha en sån istället. Insåg hurra kanske vi kan ha den när vi duschar så det går lite enklare med håret.

Jag frågade henne vad hon skulle ha den till *vi har inga blommor hemma* Hon svarar då att hon ska vattna blommor. jag frågade vilka blommor då? svaret jag fick var  dom jag plockar mamma=)

Handlade även 2 leggins och 2 tunikor eller ja den ena är en tunika den andra en längre tröja. Trivdes så bra med allt=) Och billigt vart det. 327 kr för det=) Ska se om ja får till nå bild.

Tog massa bilder idag på skrot så ska lägga in dom sedan=)

NU är thea ute och leker med thomas. Dom målar asfalten. så som hon har tjatat hela vintern om det. Själv ska jag börja steka 6 kilo köttfärs. VILL verkligen inte!! Men jag måste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback