Fredag=)

Ja idag vart inget som det var tänkt.

Skulle ju på drakborgen men inatt vaknade thea och hade över 39 i feber. Så vi blev hemma.  När hon varit vaken 3 timmar nu på morgonen tog jag tempen igen och den var då normal. Konstigt! Men hon är inte helt som hon brukar.

NOel ligger och sover, har sovit över 1 timme nu=) Skönt! Närhan vaknar ska vi klä på oss och gå på tempo, måste panta burkar samt att vi ska på statiol och posta ett brev haha=)

Noel HATAR verkligen alla kläder som ska på nu! skriker sig igenom hela påklädningen men blir glad när vi kommer ut. Hoppas det inte fortsätter så hela tiden.

Vet inte vad jag ska skriva=/ Längtar till julen, insåg att om typ 2 veckor får man ju julpynta!!! Då ska allt TOM granen fram=)

Nej nu ska ja klä på mig och göra mig färdig för tempo=) Ska se om ja kan bjuda på någon julkortsbild ikväll=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback