Tisdagen blir lång

Ja så känns det.. jag längtar redan tills noel ska sova och skrot är på dagis. behöver vila=(

somnade runt 00 och vaknade 1 av att skrot kom, vi gick in till henne och hon skulle leka men fick inte. vid 2 vaknade noel och då var thea fortfarande vaken. väckte thomas så han skulle ta thea men när noel somnat tog jag över 2.30 somnade vi. 5 vaknae jag av att ryggen höll på att gå av, smyger upp och då var thomas vaken.  Sedan tog det inte många minuter innan Thea kom upp och då vaknade även noel. Jag som trodde jag skulle få sova 2 timmar till! Så nu sitter vi här färdiga för dagis. Synd det är 1 timme kvar innan vi ska gå. Men skönt också=) inge stress.

Thomas jobbar nu sista vändan igen. Känns som jag skrivit så några gånger. men det har ju blivit några avslut. men man kan alltid hoppas det blir dec ut också, börjar våren bli inblandad blir det strul.=/ men vi får se.

idag ska här pluggas. engelskan ska in på dator så jag kan skicka in det.

nej nu är noel riktigt trött lägger in bilderna sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback