Vikarier de första barnen ser..

Ja jag har insett att jag inte har något emot vikarier på dagis... Ilagom mängd... Denna höst har det knappt varit nå ordinarie, och jag tycker vikarierna avbyter varandra jag kan inte ens namnet på hälften. Är en sak då det finns ordinaire på morgonen också, men som idag det enda vi möts av är en ny vikarie.  Min dotter gillar inte riktigt det=/ Sedan att de inte kan pressentera sig för barnen utan bara för vuxna=/ vissa är bra på det men de flesta inte.

Men Thea kom på dagis och hoppas hon blir glad fort=)

Inatt sov barnen bra när de väl somnade. Jag somnade straxs efter 00 och sov till 6 utan att kliva upp=) Så skönt att noel vissa nätter börjat ta bort nattmålet. Tyvärr händer det oftast när jag haft han vaken ett tag och sedan nattat han i våran säng. Men ja=)

nu ska jag skynda mig med naturen INNAN noel vaknar igen.



Mina 2 älskade barn=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback