Så glad!

Är så grymt glad och lättat. Jag har äntligen fått mitt körkort! Eller ja fått körkort känns egentligen fel, jag har tagit körkort. för få? Nej det tror jag inten får. Man får kämpa sig fram=)

Har under dessa veckor haft en hemlig blogg=) Funderar på att klistra in någon inlägg här då och då om någon är intresserad att läsa hur allt gick till?=) Annars skiter jag i det=)

Körde en bit förut men bytte plats fort. rusning, barn i bil och en okänd bil *känns så* Var ingen bra idag, så höll på att krocka bakåt kändes det som!!

Märks så grym skillnad på körskolans bil och våran bil och det är ju körskolans bil jag bott i sista veckorna=) Men ger jag det ett tag så kommer jag känna våran=) Det första och viktigaste nu är koplingen! Måste få in det igen. Körskolebilen har så mycket kraft så man behöver knappt gasa utan kan typ ta sig iväg på koplingen.. det kan man INTE Med våran.

Nu längtar jag tills mitt riktiga körkort kommer !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback