Fredagen den 3 september 2010

Gahh jag vill köra bil, jag vill köra  bil NU!! Känns som en evighet kvar=/ Men inom sin tid kommer det. Ska bli så grymt kul att snart äntligen ha detdär kortet i handen!

Igårkväll hann noel somna innan thomas kom hem från jobbet så när noel vaknade vid 23 och thomas gick in var det kört. Noel vart så glad så han skakade som ett asplöv! Sträckte upp händerna och skulle bara komma upp. Thomas föll för det så han fick komma upp och se tv med oss;)

Idag får jag mattehjälp=) Ska bli skönt att kanske kunna lämna detta kapitel nu snart! Ska även försöka få klart svenskan idag=) måste även köpa en bok! Vi ska nämligen läsa en bok och göra ett författarporträtt.

Känns som allt börjar sjunka in. Hur mycket det verkligen är jag ska göra och sedan körkortet mitt i allt. MEN jag vill inte ge upp. Kommer kämpa och se.

Har lagt upp mina studier och det nu. Så på dagar när skrot är på dagis så ska det pluggas för fullt. på kvällarna när dom lagt sig så blir det teori. Och helgerna ska vara ledig=) Risken är nog stor att ja ägnar kvällarna även då åt något nu när thomas jobbar. Det är ju SÅ tråkigt.  Nej nu har ja en Noel som sliter i datorn och vill ha mammas uppmärksamhet. Skriver sedan igen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback