Ja nu sitter vi i bilen påväg hem. Skrot...

Ja nu sitter vi i bilen påväg hem. Skrot bara skrek och grinade första biten så vi stannade. Samma med noel. Noel var hungrig och thea ville vara kvar hos farmor och faster. Nu sover båda två. Fast norl vaknar till hela tiden så han är nog vaken. Kommer bli en lång resa då min rygg och mina ben går av. Fattar inte vad jag gjort som kan ha orsakat detta. Kanske madrasserna? Vem vet. När vi kommer hem ska vi och rösta:) sedan packa upp fixa mat och plugga. Ska vara klart med mitt arbete klockan 24 idag. Men får se valvaka och plugga ikcäll:) )ängtar hem nu! Borta bra men hemma bäst! Nej nu ska även jag försöka sova så vi slipper stanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback