Nerver och jag.

Ja jag har inte velat skriva om det just för rädslan att bli dumförklarad men måste få skriva av mig om det. därför det varit tyst sålänge här då det bara ligger och gror..

Min kropp mår inte bra. Något i min kropp är fel. Men vad?

Jag har ont i min kära rygg konstant känns det som, lever på alvedon tradulan samt en annan medecin. Ibland klarar jag dagarna ibland inte. 5/7 dagar i veckan går jag på medeciner. Det är dock inte bara fogarna nu utan en annan sorts värk också.

Jag har ont i armar och ben, efter läsning igår så insåg jag att det nog är lederna jag har ont i. Även så domnar mina armar, ben och fötter jätteofta. Det är ofta jag får denna värk utan att ha gjort något alls. Den kommer också flera gånger i veckan.

jag är konstant trött, skulle kunna sova 24 timmar om dygnet. Jag har huvudvärk jätte ofta samt illamående. Sedan fryser jag mer än normalt.

Sist har jag min kära leverfläck som inte alls ser bra ut. Det är  väl den som satt alla tankar i snurrning.

jag vet att jag är övernojig, det är säkert bara brist på någon vitamin, otränad kropp och att jag är småbarnsmamma. MEN det känns inte så i mig..

jag har ringt läkare men blir inte tagen på allvar. Imorgon ska ja dock äntligen få åka och lämna blodprover för att se om de är så så jag har brist på något. MEN min kära leverfläck är det ingen riktigt som tar på allvar. Men imorgon då jag lämnar blodprover så ska jag se till så jag kommer därifrån med en tid att kolla upp den.

Jag vet inte om jag hade tänkt samma tankar som är i mitt huvud nu om inte cancer hade kommit så nära oss som det gjort sista halvåret. 3 st  i våran krets har nu fått cancer. 140 i sverige får det om dagen. Och i mitt huvud är det det jag har...

Om ni nu tycker jag är dum och övernojig låt då gärna bli att skriva det tack. Jag vet själv att jag nojar mig till tusen. MEN något är fel såmycket känner jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback