Söndagen den 5 septeber 2010

Jag ska göra ett försök att blogga;) Men får se hur det går haha.

noel ligger nu på golvet och leker med sina leksaker. För honom finns det inge bättre än när jag ställer båda hans leksakslådor så han når allt i dom och kan röja runt=) Men nåde leksakerna om dom försvinner från honom;) Då blir det ett väldans liv på honom=)

Thea hon håller på att leka tält och vara en prinsessa samtidigt=) Hon har kommit in i en prinsessperjod nu=) Så kul att se när hon springer runt med klänning, tiara, trollstav, vingar och hennes skor haha. En riktig liten prinsessa=)

Här hemma händer det inte mycket. Det är sönda idag så jag har försökt städat ikapp mig, men går sådär. Finns så mycket anant som drar. Som att leka med barnen=) finns det nå roligare?=) Det tycker inte jag iallafall=)

Jag verkligen älskar fasen noel är inne i nu=) eller ålder heter det nog;) Han leker, busar, förstår ännu mera och är så underbart rolig! Dom som känner mig vet vad jag tycker om första tiden;)

Visst alla åldrar har sin charm, men från nu och framåt är det verkligen roligast=) man ser utvecklingar på ett annat sätt.

vi verkar ha löst noels magprobem. *bara för ja skriver så kommer jag få ångra mig* Vi har tagit bort majskrokarna för honom. Och nu funkar den mycket bättre! Lilla jag har inte ens tänkt på att majskrokar innehåller majs;) Och vanlig majs klarar han inte nämligen haha=)

Thea utvecklas till tusen nu! Händer ännu mer saker dagligen, jag trodde det skulle ta stopp någongång men det är nya saker hela tiden.

Jag har länge sagt att jag ska ta och rensa hennes rum. Så denna helg har jag haft en syna vad hon leker med helg. Och det jobbiga är att hon leker ju med allt! Denna helg har hon hunnit avverka

*köket med grejer
*snickarbänken med verktyg
*Dockorna
*instrumenten
*Böcker
*prinsessgrejerna.

Frågan är då vad jag vågar ta bort, puzzel vet jag varför hon inte lägger lika ofta och det är mitt fel då jag tappat orken att rensa dom. Så hon hittar dom inte lika bra som förr, sedan vet jag inte riktigt vad hon har mer haha. Ett helt rum fullt med saker iallafall.

Oj nu vart det verkligen bara barnen i detta inlägg=) Men kan kanske vara kul att läsa något annat ibland än bara skola skola och körkort haha. För det är så mitt liv känns just nu tyvärr!

Nej nu börjar noel lessna han ligger i lådan hahah. Måste ta och fixa honom för natten då han snart kan sova=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback